حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات لیست قیمت باربری کرج-باربری از مشهد به کرج-باربری فردیس-باربری مشهد به اصفهان-ارسال بار از مشهد به کرج-باربری اینترنتی مشهد-باربری مشهد به رشت-باربری از مشهد به کرج خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور مسقف یکی از مهمترین و اصلی ترین خودروهای حمل بار در ایران می باشد. برای حمل بسیاری از بارها از خاور مسقف استفاده می گردد. عموما از خاور مسقف برای حمل بارهای حساس و سبک مانند لوازم منزل ، لوازم اداری و . . . استفاده می شود

ابعاد خاور مسقف ، ۲ متر در عرض و ۴ متر در طول می باشد. خاور مسقف به نامهایی مانند ( خاور چادری ، خاور رو بسته ، خاور سرپوشیده ) نیز شناخته می شود. به طور کلی بار هایی که توسط اتوبار ها و موسسات حمل و نقل جابجا می شوند شامل:

 خاور مسقف | کامیونت مسقف: عموما برای حمل و نقل وسایل حساس با وزن کم و حجم زیاد (مبلمان، وسایل منزل، کالاهای اداری شامل میز و صندلی و.. ) از کامیونت های مسقف فلزی و خاور مسقف چادر دار استفاده می شود.

در اتاق بار این نوع کامیون ها به تعداد زیاد پتو یا ضربه گیر حبابدار و کارتن های مخصوص به جهت قرار دادن بین لوازم و جلوگیری از صدمه دیدن لوازم قرار داده می شود.

اطراف اتاق بار به طور کامل موکت زده می شود تا به طور ۱۰۰% لوازم و اسباب منزل از ضربات احتمالی محافظت شوند. این کامیونت ها در اصطلاح عامیانه خاور مسقف فلزی و خاور مسقف چادری نامیده می شوند که بهترین انتخاب جهت حمل لوازم منزل و ادارات می باشد. برخی علل انتخاب این کامیون ها برای تردد شهری عبارتند از:

1) امکان تردد این نوع کامیونت در همه زمان های روز آزاد است

2) مجهز به تجهیزات حفاظتی بار می باشد (پتو، موکت، مبلمان و..)

3) سیستم فنر بندی این نوع کامیونت طوری طراحی شده که تا حد امکان جلوی ضربات ناشی از دست اندازهای خیابان و سرعت گیرها و..را گرفته و امنیت بار را تا رسیدن به مقصد به نهایت خود رساند.

برای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی ، خاور مسقف بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشد خاور مسقف برای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در مشهد و یا از مشهد به شهرستان ، تمامی اثاثیه منزل را به صورت پتوپیچ شده و کاور شده داخل کامیونت به صورت کامل و مرتب چیدمان می نماید تا در زمان حرکت به دلیل لرزش ها و ضربه های خرابی خیابان ها هزینه ای به صاحبین بار تحمیل نشود.

برای حمل جهیزیه و کالا و لوازم منزل نیز از خاور مسقف استفاده می شود. خاور مسقف دارای ویژگی های مناسب حمل کالاهای حساس می باشد و جهیزیه نیز جزء این موارد است . برای حمل و نقل لوازم و جهیزیه ، شرکت باربری نتسان همه روزه امکان حمل بار را برای شما فراهم می نماید. ارسال جهیزیه در برخی موارد به اشتباه با استفاده از کامیونت روباز یا نیسان نیز انجام میگیرد.

تعرفه و  نرخ کرایه باربری با خاور مسقف بر اساس موارد بسیار زیادی مشخص میشود . این موارد در هزینه های حمل و نقل بار و کالا بسیار مهم هستند و نه تنها برای خاور مسقف بلکه برای تمام انواع خودروی باربری موثر است. ما برای ارائه نرخ کرایه و تعرفه دقیق برای حمل و نقل بارهای شما باید تمامی موارد موثر در هزینه های حمل و نقل را تحت بررسی کامل قرار دهیم . از موارد زیر میتوان به عنوان اصلی ترین موارد موثر در نرخ کرایه خاور مسقف نام برد:

1) فاصله مبداء و مقصد

2) شرایط محل بارگیری و تخلیه

3) وزن و شرایط خاص محموله

4) شرایط آب و هوایی

5) میزان ارزش بار و بیمه نامه آن

و . . . . .

حمل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات**** - لیست قیمت باربری کرج-باربری از مشهد به کرج-باربری فردیس-باربری مشهد به اصفهان-ارسال بار از مشهد به کرج-باربری اینترنتی مشهد-باربری مشهد به رشت-باربری از مشهد به کرج را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به کرج،خاور از مشهد به کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: